kedd, május 20, 2014

Szamócás málnás tekercs

Régi recept szó szerint újratöltve:
Most erdei gyümölcsös töltelékkel, melyhez a szamóca és a málna adta az ízeket és milyen helyesen tettem, hogy belevágtam. Ez lesz a bevált tojásfehérje újrahasznosítási módom.
Recept ITT, töltelék pedig itt:

200 ml tejszín
egy adagnyi szamóca 
egy adagnyi málna
pár szem eper

A szamócát megmostam alaposan, amik puhábbnak bizonyultak, kiválogattam a tömegből és a felaprított eperrel együtt a gyümölcsmixerben végezte, amiből egy kevés pürét csináltam, hogy megszínezze a tejszínhabot.
A többi gyümölcs színként és ízként a tejszín tetején végezte.
Nagyon jó döntés volt. Ezek a savanykás gyümölcsök nagyon illenek ehhez az édességhez. A tésztán kívül nem használtam több cukrot hozzá, és nagyon érdekesen kiegyensúlyozták egymást az édes és a savanyú ízek.

Folyamatképek a folyamatról és a végeredményről:








(Kicsit elveszett a varázserőm, ezért ilyen gyatrák a fotók és ezért a nagy csend. Kis depi lesz amiatt, hogy szerelmem hamarosan 4 hónapra leköltözik a tengerhez a munkája miatt, és érzem, hogy már kijött rajtam kicsit az emiatt érzett depresszió.)
:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése