vasárnap, május 25, 2014

Feta pesto húsokhoz

Pénteken kisütöttem két hatalmas és jó húsos oldalast. Salátával pár napra biztos kitart. Ehhez készült ez a finomságos feta pesto, amit Édes Palitól vettem. ITT a recept, én nem változtattam rajta semmit, elvégre ez így tökéletes. Azért szerettem bele, mert ehhez is kell a menta. A végeredmény nagyon meggyőzött.
A pikáns csípős és a friss mentás íz a feta amúgy elég semleges valójával kiváló ízhalmazzá állt össze, és milyen nagyszerűen kiegészítette az oldalast, amihez a tegnapi zucchini pestoból megmaradt cukkini húst pároltam meg kissé olajon és friss uborkát vágtam össze.

Kiváló végeredmény és ezt is bátran lehet alkalmazni a Tzatziki szósz helyett!


Hozzávalók:
100 g feta sajt
7 mentalevél aprítva
50 g fenyőmag pirítva
kevés olivaolaj
1 csipet chilichips vagy ha nincs, pár csepp csípőspaprikás olivaolaj
só, bors ízlés szerint

Minden hozzávalót a késes aprítóba halmozunk, vagy ha az nincs, egy mélyebb pohárba, és botmixerrel krémessé dolgozzuk. 

Húsokhoz, salátákhoz vagy pirítosokhoz is nagyon finom!






Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése