szerda, január 22, 2014

Dietazzunk - 2. nap - Hamburger bazsalikomos fokhagymas cukkinivel es friss barnakenyerrel

Ma lemertem magam, es rajottem, valoban itt volt az ideje fogyokuraba fogni. A merleg veszedelmesen sokat mutatott. Epp 77 kg-ot nyomok. Bizony az idealis az 67, tehat epp 10 kiloval vagyok tobb, mint ahitott alomsulyom. Nem tudom, mennyi ido kell az adott sulyfelesleg leadasahoz, de beleadok mindent, hogy sikeruljon. Ezekben a napokban olvastam vissza naplomat, es bizony sokszor sikerult mar ezt a fentebb emlitett sulyt elernem, szoval egeszen biztos vagyok benne, hogy sikerulni fog. A centiket nem irom ide fel, azokat nagyon szegyellem. Am mihelyst van valtozas, arrol szot adok itt.
A mai nap menuje a kovetkezo:
2. nap

Reggeli: Egy szelet barnakenyer 60 g fott sonkaval, 6 szem mandula, 1 kiwi
Tizorai: 150 ml joghurt kokenylekvarral
Ebed: Hamburger bazsalikomos cukkinivel, egy szelet barnakenyerrel es friss salataval, 1 alma, kave vagy tea keves cukorral

A kenyerhez ma reggel bedagasztottam a tesztat a kovetkezok szerint:

500 g 7 magvas kenyerliszt keverek - ezt igy keszen vettem, mar tobbszor keszult ilyen a hazban, es nagyon szeretjuk. 
280 ml langyos viz
2 evokanal olivaolaj
1 csomag szaritott eleszto

A robotgep taljaba ontottem a kimert lisztet, az elesztot es olajat, majd a dagasztokarral alacsony fokozaton beinditottam a munkalatokat, folyamatosan ontottem hozza a langyos vizet, es 10 percen at hagytam gyurni a gepet, majd a talat letakartam egy konyharuhaval es meleg helyen fel oran at hagytam kelni. Ezutan lisztezett feluleten atgyurtam, kinyujtottam, megszortam makkal, es feltekertem a hosszabbik oldalanal fogva, es egy kivajazott, lisztezett, teglalap alapu keramiaedenybe helyeztem, ujra letakartam, es tobb mint egy oran at kelesztettem, vegul 220 C°-osra elomelegitett sutoben kb 20 perc alatt keszre sutottem, ugy, hogy egy kis formaban keves vizet is tettem a sutobe. Miutan megsult, racson hagytam kihulni 5 percig, majd kiboritottam a formabol, es igy hagytam teljesen kihulni.





560 g cukkinit hosszukas rudakka vagtam, serpenyobe raktam, alaontottem keves vizet, hozzaadtam egy gerezd fokhagymat, hejastul, illetve nehany friss bazsalikomlevelet, es fedo alatt 5-6 perc alatt keszre paroltam. Ezalatt a hamburger is megpirul, olaj nelkul. 



Uzsonna: 20 g parmezan sajt, 1 kis gyumolcs
Vacsora: Nagy tanyer salata, csirkemell makos szezammagos bundaban, egy szelet barnakenyer, egy kiwi
Lefekves elott: 1 pohar sovany tej

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése