csütörtök, január 30, 2014

Dietazzunk - 10.nap Rizses sutotokos ricotta felfujt

Ujabb szep napnak nezunk elebe, kinn esik az eso, idebenn meg regi filmek mennek a tvben. A kandallot kellene mar csak begyujtani, es toketeles lenne a nap.
:)
Mi boldogak es egeszseges vagyunk, annak ellenere, hogy tegnap a kicsit lejtos jardankon megfagyott paranak koszonhetoen zuhantam egy nagyot, es a kapuig csuszva ertem el, es a popsim joool beutottem, az elet azonban igy is szep!

A 10. nap menuje:

Reggeli: Tejeskave 4 makos kekszszel, 1 alma, 1 pohar csodaviz
Tizorai: 1 gyumolcsjoghurt
Ebed: Rizses sutotokos ricotta felfujt, 1 alma, 1 pohar csodaviz, 1 kave keves cukorral

Hozzavalok (2 fore)
420 g ricotta
160 g basmati rizs
400 g sult sutotok 
6 evokanal tejszin
4 evokanal szezammag
olivaolaj a keneshez, csipet so, bors

Egy mely talban osszekeverjuk a pepesitett sutotokot, a ricottat, a tejszint, hozzaadjuk a kifott basmati rizst, es tejszint, szezammagot, alaposan osszekeverjuk, izesitjuk soval, borssal, es egy sutopapirral belelt puspokkenyer formaba ontjuk, olivaolajjal megkenjuk a tetejet es 170 C°-os sutoben kb 30 perc alatt keszre sutjuk. Nem kell barnara sutni, a lenyeg, hogy kisse osszealljon. Ha a teteje mar egybefuggo, keszen is vagyunk. 
Talalaskor 25 g baconnal szolgaljuk!




Uzsonna: 20 g parmezan, 1 alma
Vacsora: 2 nagy sult kaliforniai paprika 100 makrela konzervvel, 1 szelet friss barnakenyer, 1 pohar csodaviz

A kaliforniai paprika olyan vidam szinu, olyan egeszsegesen nagy meretu, es roppanos, hogy mostansag rengetegszer jut eszunkbe azt venni. Tegnap sutoben sult, amihez a 4 darab sarga es piros kaliforniai paprikat megtisztitottam a maghazatol, es vekony szeletekre vagtam, sutotepsibe sorakoztattam oket. Meglocsoltam keves olivaolajjal es 180 fokos sutoben addig sutottem, mig ossze nem fonnyadtak, es a szeluk nem lett kivanatos barna szinu. 
Ehhez egy adag makrelakonzervet ettunk 1 szelet barnakenyerrel.





Lefekves elott megiszunk egy nagy pohar sovany tejet



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése