péntek, november 15, 2013

Resoconto

Jo par honap eltelt, miota fozocskezni kezdtem, es vegre rajottem, hogy van ertelme leirni ezeket a recepteket, meg ha egyszeruek is, mert en nem vagyok az a fajta, aki mindent memorizal, es evek mulva is kepes elokapni egy regen elfogyasztott etek elkeszitesi modjat memoriajanak egyik fiokjabol. A levesek, tesztak, husok, halak vagy mixek elkeszitesenel igaz, hogy ott sokszor improvizalunk, azoknal inkabb csak ujabb otletet adhat egy regebbi recept, de a sutik elkeszitesenel bizony szamitanak a mennyisegek, a hozzavalok es a modszer is. Sokszor nyulok vissza egy recepthez, es meglepodve tapasztalom, hogy olyan, mintha nem is en csinaltam volna anno a foton lathato finomsagokat. Ilyenkor elgondolkodom, hogy vajon mindenki igy van-e vele, vagy csak en. Peldanak a paromat veszem, aki fejbol tud rengeteg receptet, es itt elsosorban az edessegekre gondolok. Megnyugtataskepp azt mondogatom magamnak, hogy o napi vagy epp heti szinten rengetegszer keszit valtozatos tortakat, sutiket, kekszeket, ennyi ev tapasztalat utan beleivodik a zsigereibe is a recept. Illetve a megerzes. Szeretnek ide eljutni. Ez a cel! Egyelore azonban itt kell irasba ontsem, mit es hogyan csinalok! :)

Mivel itt beszeltem mar tobbszor a testapolasrol is, elarulom, hogy ma torokfurdozni voltam, a kis muanyag kefecskemmel, amivel alaposan atmassziroztam magam, es meglepetesemre rengeteg elhalt borreteget dorzsoltem le magamrol. Ez azert hagyott szo nelkul, mert en egy eve mar, hogy nem hasznalok semmit a boromre, a zuhany alatt is csak egy varazslatos dorzskesztyut hasznalok, amikor is szinten ledorzsolodik sok szenny rolam, pontosan ezert lepodtem meg a mai eredmenyen. Nem vartam, hogy a zuhanyozas soran alkalmazott technika utan meg maradt rajtam eltavolithato. En csak remelni merem, hogy a hosszu evek soran belemivodott szenny urul ki ezen alkalmakkor. Mindenesetre eldontottem, hogy innentol kezdve minden heten beiktatok egy nap wellnesst, amikoris kiizzadom a het stresszet es a borom olyan barsonyossa varazsolom, mint amilyen a mai nap utan is lett. Egyszeruen meses! Es mindez kremek vagy olajok nelkul. 
Koszonom a paromnak, hogy mindezt elerhetove teszi szamomra, mert nelkule bizony nem tartanek ott, ahol!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése