szombat, szeptember 14, 2013

Padlizsanos tonhalas makos teszta

Erdekes dolog sult ki a multkori ehsegembol. Nem volt itthon semmi, del volt, ehes voltam, kedvem feloltozni, atmenni a boltba, es vasarolni valamit nem volt, igy szetneztem az ures hutoben. Volt egy fel padlizsan, ami napok ota vart ram.
Gondoltam, elfogyasztom, mielott vegleg elfonnyadna. Valamint talaltam egy kis doboz tonhalkonzervet is, igy ezek lettek a hozzavaloim!

Azaz:
100 g teszta
egy fel fej padlizsan
egy kis doboz tonhal
keves mak
olaj, so, bors

Elkeszitesi mod:
Olajat ontottem egy serpenyobe, es felkockaztam a padlizsanomat. A forro olajba ontottem, es hagytam pirulni. Ekozben a tesztahoz a tesztat a forrasban levo sos vizbe boritottam, majd felbontottam a tonhalat is, es az idokozben barnara pirult padlizsanhoz adtam. Egyutt is piritottam oket. Ekozben a teszta megfott, szurovel kiszedtem a vizbol, es a tonhalas padlizsanhoz adtam. Osszemelegitettem oket, es tanyerra szedtem. Boven megborsoztam, majd megszortam makkal. Nem tudom, miert, de ugy gondoltam, jo lesz ugy is, es nem ketelkedtem az izekben. A friss mak is nagyon finom.
Es igy egyutt az izek...



Kivalo kombinacio. Ha a padlizsan nem lenne karos az egeszsegre a makrobiotika szerint, akkor aszem sokszor csinalnek ilyet.
:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése