szerda, június 26, 2013

Feketeribizlis epres mascarponehab

A ribizli nem csak sosan jo, meg frissen, hanem edesen is. Ma ebbol es eperbol keszitettem egy nagyon suru mascarpones habot, ebed utanra. A ket hetes bojt eleg hamar lezarult!
Ebed utan osszekevertem ezt is, es szepen be is lapatoltam! Nagyon izletes volt!
Elkeszitese roppant egyszeru.
A robotgep mixerebe szortam a gyonyoruseges es finomsagos ribizlit, es az aprora vagott epret, nagyjabol ugyanazt a mennyiseget. Erre tejszint ontottem, es magas fokozaton osszeturmixoltam oket. Kisse lilabb eredmenyt vartam, de sajnos inkabb a piros fele hajt a szine. Majd miutan jo kremes lett, hozzadtam 100 g mascarponet is, ezzel is jol osszekevertem, es nagyon nehezen kiszedtem a mixerbol. Nehezen, mert nem lett folyos halmazallapotu, hanem eleg kremes az egesz. 
Poharba szedtem, retegezve friss gyumolccsel. Mennyei. Cukorral nem edesitettem, mert a tejszin mar cukrozott volt, illetve vigyazok a formamra is. De biztos vagyok benne, hogy kaloria van benne boven!
Sedaj!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése