hétfő, május 06, 2013

Ricottas spenotos torta

Miutan ma szetszabdalt napom volt, es az ebed gyors beefsteak volt (fiorentina) grillezve, salataval, ami mostanaban sokszor kerul asztalra (csak a salatarol beszelek) vacsorara valami izgalmasabbat es "komplikaltabbat" akartam.
A heten akkora bevasarlast csinaltunk - noha csutortokon ebed utan elutazunk egy hetre, egy isteni gorog szigetre- , hogy muszaj mindent megenni, mert a melyhutonk nem vegtelen befogado kepessegu. Raadasul nem eleg az, amit mi veszunk, meg az anyostol is kapunk mindig valamit. Tole kaptuk a friss spenotot. Ricottat vettunk, es akcios volt a levelesteszta is, igy lett ebbol a harom osszetevobol vacsora. :) 
Baratnom ma segitkezett a fotozasban, ezert en erre koncentraltam. 

Hozzavalok:
1 db leveles teszta
fokhagyma
olaj, so, bors
spenot (amennyit szeretnenk)
200 g ricotta
200 g reszelt parmezan
1 tojas

A spenotot gyorsan megfonnyasztottam egy serpenyoben keves olajon, amibe elozoleg harom cikk fokhagymat dobtam, hejastul. 
Par perc, es ossze is esik.
A lapot a tepsibe helyeztem, egy talban pedig osszekevertem a ricottat 100 g parmezannal, soztam,
borsoztam, majd hozzaadtam egy egesz tojast is. Ezzel bevontam a a tesztam, majd rahalmoztam a spenotot, amire rahalmoztam a maradek parmezant, a teszta oldalait szepen behajtogattam, es elomelegitett sutoben kb 30 perc alatt keszre sutottem. 
Nagyon fincsi volt az is.
El is fogyott egy szalig.
Nagyon gyors, nagyon laktato, es nem annyira hizlalo etel. Nekem bejon. Raadasul a spenot tele van vitaminnal. Nem attol nottek Popei izmai?? 

Jo etvagyat!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése