szerda, április 24, 2013

Sult oldalas salataval

Itt Olaszorszagban is esznek oldalast, nagyon egyszeruen elkeszitve. A recept szerintem az osszes kozul a legrovidebb lesz. 
Vettunk egy kiszereles oldalast, ami kb 10-12 darabot jelent itt, s ez nem a csaladi kiszereles. Ahogy parom mondja, ez eleg felcsigazni az ember etvagyat, es maris veget is ert. De mi nem hizni akarunk tole, csak jollakni, s egy vacsorara az boven eleg, nem szoktuk semmivel boviteni. Ha kisebbek a husdarabok, vagunk melle egy ket burgonyat, es egyutt sutjuk oket, ez nem a mostani eset volt. 

Hozzavalok:
oldalas
friss rozmaring
ket - harom gerezd fokhagyma
so, bors, olivaolaj

A tepsi serpenyojebe helyeztem az osszes oldalat, nagyszemu soval, borssal megszortam oket, a kertbol szedtem friss rozmaringot, azt rajuk-alajuk-korejuk helyeztem, beledobtam harom gerezd fokhagymat is a tepsibe, megcsorgattam mindent olivaolajjal,



 es forro sutoben kb 80 perc alatt aranybarnara sutottem oket.


Kenyerrel es friss salataval talaltam, amire egy kis balzsamecetet is csurgattam.


Mi igy szeretjuk.
Ismet csak a Zona dieta reszet kepezheti ez az etek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése